tisdag, november 15, 2011

fuck a bitch to pass the time











biljetten hem är bokad. tionde januari.

en ljus vinter är på väg. förhoppningen är att det inte är alldeles för mörkt i sveriges januari - hur som helst så känns det som ingenting annat än en snabb passage.

vetskapen om vad som väntar efteråt bleknar ut nutiden. fast inte så farligt - mest fan vad jag måste spara pengar. pengar till asien.

vill gärna ha lite kvar när jag kommer hem dessutom, till början av resten av mitt liv.
(nae, det betyder inte att jag planerar att stanna på ett ställe då och för alltid, men det låter fint, och det är ju vad jag handlar om för det mesta)

mer betyder det nog att jag faktiskt kan ta bilder och försöka droppa tunes istället för tomma rhymes!

Elephant - Assembly

       

p.s. gud så beach house och härligt d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar