måndag, mars 12, 2012

xin chao, she said, as if everything was unique

to keep you is no gain
but still it keeps me sane
to lose you is no loss,
'cept from letting go of all that stupid shit i aint,
or don't want to be; it's probably nothing and you probably love it, but i can't help but think that they see
my heart aims for trouble
my mind makes it double
the killing fields dont help my self-centering go subtle
haven't i got all i want, need,

and all the pussy i can eat,


latter's not what i aim for but still that shit sure keeps them wet,
and me fed,
makes my lower part red
and my face
thinkin of yesterday
and you,

sorry to keep you waiting but i still dont know.

turning the world upside down but still i tell myself that i've not -

- love

    








solen går ner. jag sitter nästan på stranden. armen är täckt med armband (inte riktigt täckt, men ändå väldigt många (inte så många, men nog är de stora alltid)). ett har sandvita stenar och olivgrona roskulor. favoriten. det är så vackert här. i den här delen av världen. så fruktansvärt. varmt. gahwd. jag förstår inte allt riktigt än.

ändå kan jag känna ett visst sug efter att faktiskt vara hemma i lagom kalla sverige. att få klä upp mig och känna mig fin. att kunna unna mig (här unnar man sig allt, så lyx är vardag). väldigt gärna vill jag kasta de konstanta svettningarna (sa jag att det är varmt här?). men det finns det tid for. senare.

men gud, så vackert det är. här. livet. mitt liv. nu. så mycket jag har haft nöjet att se, nöjet att uppleva. ni kommer få höra allting. senare. inte snart. jag har ju faktiskt ett par
månader kvar.

       

2 kommentarer:

  1. Låter väldigt bra det där. Hoppas att ni har det sjukt bra! Våga inte komma hem annars xP
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ulf Sandberg-Hjorth13 mars 2012 kl. 09:37

    Underbart Packe!
    Faan så sjukt sagolikt!!
    Jag längtar efter att få höra allt ni varit med om,
    men fram till dess måste du se till att njuta av allt vackert och uppleva den delen av världen.

    Massor med kramar!!!!!
    Uffe

    SvaraRadera